درباره مرکز تخصصی طراحی لوگو : onlogo
نوشته شده توسط : javadshahri

 

همانطور که می دانید نیاز شرکت ها و برند ها به تبلیغات همواره یکی از ضروری ترین مسائل مربوط به کسب و کار بوده و از آنجا که بحث طراحی گرافیک یکی از اصلی ترین زمینه های تدوین پیام در یک برنامه تبلیغاتی است ، نیاز به یک طراح و یا تیم طراحی با تجربه و حرفه ای ، همواره جزء پر رنگ ترین نیازهای یک برنامه تبلیغاتی است. 

 

درباره طراحی لوگو onlogo

 

از طرفی پایه و ساختار هویت بصری یک سازمان یا برند ، اصولی ترین اصل در زمینه تبلیغات و پروموشن است  و همواره مدیران موفق و آینده نگر ، در انتخاب عناصر هویت بصری سازمانی ، مانند لوگو ، رنگ سازمانی ، ست  اوراق اداری ، ست پوشش کارکنان و ... بیشترین دقت را می نمایند و این امر مهم را به بهترین طراح و یا تیم طراحی که سراغ دارند می سپارند. 

در دنیای گرافیک ، وجه تمایز طراحان حرفه ای ، با توجه به توانمندی آنها در طراحی و پیاده سازی مجموعه هویت سازمانی (لوگو ، لوگوتایپ ، رنگ ، شعار و ...) صورت می گیرد و این امر یکی از حساس ترین و مشکل ترین زمینه های طراحی گرافیک و حتی تبلیغات می باشد. 

ما در onlogo خود را برای ارائه خدمات به مدیران ریز بین ، موفق و آینده نگر آماده کرده ایم. کسانی که معنای تبلیغات و گرافیک را درک کرده اند و جایگاه هویت بصری سازمانی قدرتمند برایشان اولویت بالایی دارد. ما می خواهیم خیال شما را از بابت گرافیک سازمان یا برندتان راحت کنیم ، تا شما انرژی بیشتری برای رسیدگی به برنامه های دیگر سازمان خود داشته باشید . تضمین این ادعا ، استفاده از تجربه چندین ساله در زمینه طراحی گرافیک بویژه طراحی لوگو و هویت سازمانی در کنار دارا بودن علم آکادمیک این رشته ، همراه با تسلط بر ابزار نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز و بروز این رشته است . 

امیدواریم بتوانیم با ارائه خدمات با کیفیت و جلب رضایت شما ، کمکی هر چند کوچک در نیل به اهداف و چشم انداز سازمانتان کرده باشیم.

 




:: برچسب‌ها: طراحی لوگو , طراحی , لوگو برند , logo , بازرگانی , تبلیغات , onlogo , برند ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: